Comunitatea de gameri din România a strâns, în weekend, peste 11.000 de euro pentru o cauză caritabilă. Eveniment în premieră în România, maratonul de gaming și fapte bune organizat de Nexus-2 pe 16 februarie a avut drept cauză beneficiară HOSPICE Casa Speranței și susținerea serviciilor de îngrijire paliativă oferite gratuit de fundație.
De-a lungul zilei, peste 350 de persoane au fost prezente la sediul Nexus, la primul maraton de gaming caritabil. Pasionații de gaming, dar și profesioniștii care au vrut să facă în același timp și o faptă bună au participat la competițiile de PUBG, FIFA 19 si Mortal Kombat XL. Fiecare joc a avut regulamentul său și propriile premii din partea partenerilor Nexus.
Totodată, un stream caritabil a fost organizat direct din camera de Bootcamp Nexus Gaming, de unde s-au alăturat streameri precum Ovidiu “Ovvy” Pătrașcu, Dani “CipFlixTV” Vâncu, Gheorghe “Skaaro” Stamate, Marius “Brosh” Tănase, Caraba “SpeezyX9”, Dan Sebastian “NVY” Borza, Paul “Werty” Bolog, Costin “jaxi” Vrinceanu, Antonia “Nuckle” Haralambie. Cosmin Nedelcu (Micutzu), invitat special al evenimentului, s-a alăturat streamerilor pentru un joc amical cu Ovidiu “Ovvy” Pătrașcu, campionul mondial la FIFA. În total, peste 8.500 de persoane au urmărit pe parcursul zilei streamul caritabil, unde au avut posibilitatea de a face donații pentru HOSPICE.
Din vânzarea biletelor și din donațiile de pe stream, Nexus a strâns peste 11.000 de euro pentru HOSPICE Casa Speranței. Cu ajutorul acestei sume, HOSPICE poate asigura gratuit pentru pacienții copii și adulți care înfruntă o boală incurabilă 60 de zile de internare în unitățile cu paturi ale organizației, 70 de vizite la domiciliul pacienților și aproape 200 de participări în centrele de zi.
“Ce s-a întâmplat în weekend a fost mai mult decât un maraton de gaming și fapte bune, a fost o zi în care fiecare euro donat a însemnat entuziasm general, o zi în care tinerii au întrebat responsabil ce înseamnă paliația și ce se întâmplă cu banii lor, o zi în care o comunitate întreagă a făcut bine cu multă, foarte multă bucurie”, a declarat Mirela Nemțanu, CEO HOSPICE Casa Speranței.
“Implicarea socială poate fi un liant puternic între oricine și orice domenii și iată că o cauză puternică a fost liantul între sportul electronic și sportul tradițional. A fost un eveniment pilot pentru toată lumea și suntem încântați de succesul pe care l-a avut și recunoscători tuturor celor care au contribuit la această reușită. Pentru jucătorii tineri, în particular, este important să învețe despre implicare și responsabilitate socială și că pot face bine în cele mai diverse moduri, chiar și atunci când se joacă la calculator, de aceea ne gândim deja la următoarea ediție și cum putem crește acest eveniment”, a subliniat Alexandru Ion, Managing Partner la Nexus Gamer Pub. (A.D.).